Меню
м. Хмельницький, вул. Львівське шоссе 12а
Наша адреса:
м. Хмельницький, вул. Львівське шоссе 12а
Час роботи
Час роботи магазину:
  • Пн. - Пт.: 09:00 - 20:00
  • Сб. - Нд.: 10:00 - 20:00
Замовити дзвінок

Обмін та повернення

Шановні покупці!

   Ми дуже раді, що Ви обрали саме нас та залишаєтесь нашими постійними клієнтами. Ми цінуємо кожного та хочемо аби Ви  завжди були задоволені нашим товаром та обслуговуванням.  Тому просимо звернути увагу на деякі моменти при виборі товару з наших поличок:
  • Товари належної якості поверненню або обміну не підлягають - згідно Поставнови про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів» та змін, внесених згідно з Постановою КМ  N 1173 (1173-2005) від 07.12.2005.

  • Колір та відтінок можуть відрізнятися залежно від налаштувань монітора (яскравість, контрасність, насиченість) та освітлення приміщення.
  • Shvеdom не несе відповідальності за невиправдані надії щодо товару. Усі уявлення та твердження суб’єктивні та ґрунтуються на індивідуальному досвіді, ілюзіях та надіях. Будьмо реалістами – довіряймо цифрам.
  • Виробник залишає за собою право змінювати та корегувати характеристики товару без подальшого повідомлення про них продавця та третіх осіб.

Оскільки Ви здійснюєте інтернет покупку, у Вас є 24/7 доступ до перегляду якісних фотографій, розмірної сітки в описах кожного товару, гаряча лінія з доброзичливими менеджерами,тому просимо бути уважними та зосередженими.

Погодьтесь, що ми представляемо такий товар, який не повинен їздити і щупатись сотнями чужих рук. Тільки Ви - тільки для Вас.

При огляді на пошті за присутності оператора: органолептично оцінюйте посилку, звіряйтесь із розміром на упаковці та кольором. Дозволяється обережно відкрити оригінальну упаковку та пощупати виріб – будьте обережні із оригінальними упаковками, бірками та етикетками. Будь – яке пошкодження товару та оригінальної упаковки – кошти поверненню  не підлягають.

Якщо Ви оглянули/ не оглянули посилку та підписали чек про отримання – більше ніякі скарги та заявки не приймаються. 

Повернення товару із фабричним браком на пошті можливе упродовж 3 календарних днів з моменту приїзду посилки у відділення покупця і лише за наявності фабричного браку або не відповідності комлектації чи розміру заявленими при оформленні замовлення. 

У разі пошкодження або втрати посилки в процесі транспортування Вам Пошта виплачує компенсацію, в розмірі вартості вже оплаченого замовлення. Про наложений платіж мова не йдеться.

Витрати на пересилку забов'язується виконати одна із  сторін:

  • При наявності фабричного браку  - транспортні витрати оплачує продавець. 

Відбувається обмін на еквівалентну суму замовлення іншим товаром. Або ж повертаються кошти по приїзді та огляді співробітником магазину упродовж 3 календарних днів на картку, вказану покупцем. Повернення товару не здійснюється наложеним платежем! Інакше посилка прийнятою не буде та кошти поверненню не підлягають.

Увага! Під час отриманні посилки з рук кур'єра, або у відділенні пошти звертайте увагу на цілісність, комплектність і розмір товару, що прийшов. Оглядайте не розриваючи оригінальної упаковки. В разі пошкодження упаковки - покупець несе повну матеріальну ввідповвідальність.

Ваш підпис у накладній при отриманні посилки підтверджує, що товар вам підходить і відповідає параметрам, зазначеним при оформленні замовлення. Претензії по характеристикам, які можна оцінити при отриманні товару (колір, текстура, щільність тканини і подібним) не приймаються, якщо товар не був перевірений при отриманні.

Якщо Ви забрали його з пошти - ви підтвердили відповідність та не маєте претензій. Повернення та обмін не можливі.

Уважно поставтеся до Вибору товару! Тому що, згідно з ГОСТ 31307: 2005 PS1554-99 зі змінами від 01.01.2007 «Білизна постільна. Загальні технічні умови », міждержавний стандарт поширюється на постільну білизну: підковдри, простирадла, наволочки, ковдри, подушки і наматрацники - ці товари відносяться до швейних виробів і не підлягають обміну та поверненню згідно ЗУ« Про захист прав споживачів у додатку №3 

 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text 

Просимо Вас звернути особливу увагу: більшість товарів в нашому інтернет магазині не підлягають поверненню та обміну:

Доповнення N 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 07.12.2005 р N 1173-2005-п ПЕРЕЛІК товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):

Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни

Непродовольчі товари:

швейні і трикотажні вироби

корсетні товари

парфюмерно-косметичні вироби

пір'яно-пухові вироби

дитячі іграшки м'які

дитячі іграшки гумові надувні

зубні щітки

мундштуки

апарати для гоління

помазки для гоління

гребінці, гребінці і щітки масажні

сурдини (для духових музичних інструментів)

скрипкові підборіддя

рукавички

тканини

тюлегардинні і мереживні полотна

килимові вироби метражні

білизна натільна

постільна білизна

панчішно-шкарпеткові вироби

вироби з натурального та штучного волосся (перуки)

товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)

(Перелік із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ N 1173 (1173-2005-п) від 07.12.2005, Подушки, наматрацники, постільна білизна, пледи, ковдри, інші постільне приладдя відносятся до категорії "Швейні та трикотажні вироби".


Просимо Вас звернути особливу увагу: більшість виробників товарів залишають за собою право вносити зміни в вироблені ними товари без попереднього повідомлення продавців продукції і кінцевих покупців товарів.


Для повернення товару  з фабричним браком просимо перейти за посиланням https://shvedom.com.ua/index.php?route=account/return/add  та заповнити форму-звернення. Менеджер зателефонує та допоможе Вам.