Як обрати ковдру на SHVEDOM
Вибираючи ковдру
в першу чергу подумайте, якими якостями повинен володіти продукт. Будь то
простота в догляді, практичність, низька ціна, на який сезон розрахований,
гіпоалергенність, натуральність, практичність, колір.
Якщо Ви вибираєте
ковдру для щоденного користування, слід віддати перевагу більш дорожчим
варіантам з натуральним чохлом або наповнювачем. Якісні матеріали подбають про
спокійний та якісний сон. Якщо ж ковдра буде застосовуватися не часто, як от
потреба у відрядженнях, сезонності роботи, вахті, відпочинку на дачі, тощо. В
такому разі можна знехтувати деякими пунктами і відійти в сторону легкості,
компактності, швидкій чистці до більш дешевих варіантів.
На щастя у нас представлені різноманітні варіанти комбінацій тих чи інших якостей, зпівставляючи кожен Ви зможете визначитися з вибором, ну а якщо Ви все ж сумніваєтеся, то наші менеджери завжди готові Вам допомогти і дадуть відповідь на всі Ваші запитання.
В нашому інтернет магазині представлений величезний асортимент пухо-пір'яних виробів і їх альтернативної заміни. На щастя прогрес торкнувся і текстильної промисловості, надавши покупцеві вибір і задовільнивши всі побажання навіть самого ніжного споживача.
Так наприклад, інноваційна обробка бавовняної сировини і наявність у складі полловолокна дозволило ковдрі з бавовняним наповнювачем стати більш стійкою до зношування, її можна нарешті попрати в домашній пральній машинці, ковдра стала легшою і теплішою в рази. При цьому зберігши всі корисні властивості бавовни: її волого і повітропроникність, екологічність, гіпоалергенність. Так само виглядає картина і з бамбуком, евкаліптом і кокосом.
Що ж стосується традиційних наповнювачів, таких як пух-перо, овеча і верблюжа шерсть. Тут, в силу свого походження, наповнювач бути дешевим не може. Що б ковдрва прослужила довгі роки і залишилося у гарному вигляді потрібен відповідний догляд професійної хімчистки. Виробники щороку стараються вдосконалити та здешевити свою продукцію, аби привабити все більше покупців до свого товару. На разі, тенденція продажів свідчить, що на першому місці покупця цікавить ціна.